REYNAARDE TALENTONTWIKKELING
030 - 60 627 11
INFO@REYNAARDE.NL
Workshop Klantgerichtheid
Beschrijving
De klant als zakenpartner:
De deelnemers, met klantcontact (intern en extern), leren in deze interactieve workshop hoe ze er achter kunnen komen wat de klant wil. Verder leren ze actief te zoeken naar koopsignalen en het hierop afstemmen van eigen diensten en producten.
Programma
Doel van de workshop klantgerichtheid:
- De deelnemer leert actief te anticiperen op (on)uitgesproken wensen van de klant.
Effectief gedrag
In de workshop gaan we interactief aan de slag met het volgende gedrag van de competentie Klantgerichtheid:
- In het gesprek actief op zoek gaan naar de wensen van de klant.
- Duidelijk zijn over wat u voor de klant kunt betekenen.
- Ernaar streven de verwachtingen van uw klanten te overtreffen.
De workshop heeft een krachtige en innovatieve formule waarbij deelnemers worden uitgenodigd, vriendelijk geprikkeld en geïnspireerd om op een actieve manier te leren.
De trainers
De trainers gebruiken effectieve methoden uit het improvisatietheater. Deze methoden laat de deelnemers ervaren wat het effect van het eigen gedrag is.
Herkenbare situaties
Acteurs spelen herkenbare en lastige praktijksituaties na. De deelnemers kunnen het verloop beïnvloeden door regieaanwijzingen te geven aan de acteurs of door de rol van een acteur over te nemen en zelf te gaan spelen.
Praktische informatie
Duur:
- 1 dagdeel
Kosten: klik op tarieven voor:
- Persoonlijke begeleiding
- Kleine groepen
- Workshop
- Training
- Competentietheater
Gerelateerde trainingen:
- Open inschrijving GRIP op je werkstress
- Planmatig werken
- Persoonlijke effectiviteit
Deze workshop of training kunnen we ook aanbieden als:
- Coaching
- Competentietheater
Gerelateerde thema's zijn:
klantvriendelijkheid, klanttevredenheid, klantwensen, koopsignalen, klantgerichtwerken, sales en klantgericht telefoneren.
Contact en aanmelden
Meer informatie, een vrijblijvende offerte of heb je een andere vraag? Vul hieronder ons contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!
Menu
- Taakgericht leidinggeven workshop, aansturen en voortgang
- Intake-workshop
- Acquisitie
- Coachend Leidinggeven
- Conflictmanagement
- Creatieve acquisitie
- Delegeren
- Klantgedrevenheid
- Klantgerichtheid
- Leidinggeven aan resultaatgerichtheid
- Leidinggeven aan teams
- Mondelinge Communicatie
- Ondernemerschap
- Samenwerken
- Sensitiviteit