REYNAARDE TALENTONTWIKKELING
030 - 60 627 11
INFO@REYNAARDE.NL
Workshop Klantgerichtheid
Beschrijving
De klant als zakenpartner:
Ben je klaar om je klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen? Dan ben je op de juiste plek! Bij deze workshop "Klantgerichtheid" gaan we samen werken aan het verbeteren van je vermogen om de behoeften en verwachtingen van je klanten te begrijpen en te vervullen.
We gaan onder andere technieken en oefeningen doen om je klanttevredenheid te vergroten, je communicatievaardigheden te verbeteren en je bewust zijn van je persoonlijke visie op je klant. Je leert hoe je een klantgerichte houding kunt aannemen en hoe je dit kunt toepassen in je dagelijkse werk.
Onthoud, klanttevredenheid is de sleutel tot succes in elke branche. Tijdens de workshop zullen we samen zoeken naar jouw persoonlijke aanpak en aandacht besteden aan hoe je dit kunt toepassen in je werkomgeving. Klaar om aan de slag te gaan? Laten we beginnen!
Programma
Doel van de workshop klantgerichtheid:
- Actief te anticiperen op (on)uitgesproken wensen van de klant
- Klanttevredenheid vergroten
- Communicatie met de klant
- Aanbodgericht -v- Vraaggericht werken
- Persoonlijke houding en klantvisie
- Overtreffen van verwachtingen
Effectief gedrag
In de workshop gaan we interactief aan de slag met het volgende gedrag van de competentie Klantgerichtheid:
- In het gesprek actief op zoek gaan naar de wensen van de klant.
- Duidelijk zijn over wat u voor de klant kunt betekenen.
- Ernaar streven de verwachtingen van uw klanten te overtreffen.
De workshop heeft een krachtige en innovatieve formule waarbij deelnemers worden uitgenodigd, vriendelijk geprikkeld en geïnspireerd om op een actieve manier te leren.
De trainers
De trainers gebruiken effectieve methoden uit het improvisatietheater. Deze methoden laat de deelnemers ervaren wat het effect van het eigen gedrag is.
Herkenbare situaties
Acteurs spelen herkenbare en lastige praktijksituaties na. De deelnemers kunnen het verloop beïnvloeden door regieaanwijzingen te geven aan de acteurs of door de rol van een acteur over te nemen en zelf te gaan spelen.
Praktische informatie
Duur:
- 1 dagdeel
Kosten: klik op tarieven voor:
- Persoonlijke begeleiding
- Kleine groepen
- Workshop
- Training
- Competentietheater
Gerelateerde trainingen:
- Open inschrijving GRIP op je werkstress
- Planmatig werken
- Persoonlijke effectiviteit
Deze workshop of training kunnen we ook aanbieden als:
- Coaching
- Competentietheater
Gerelateerde thema's zijn:
klantvriendelijkheid, klanttevredenheid, klantwensen, koopsignalen, klantgerichtwerken, sales en klantgericht telefoneren.
Contact en aanmelden
Meer informatie, een vrijblijvende offerte of heb je een andere vraag? Vul hieronder ons contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!
Menu
- Taakgericht leidinggeven workshop, aansturen en voortgang
- Intake-workshop
- Acquisitie
- Coachend Leidinggeven
- Conflictmanagement
- Creatieve acquisitie
- Delegeren
- Klantgedrevenheid
- Klantgerichtheid
- Leidinggeven aan resultaatgerichtheid
- Leidinggeven aan teams
- Mondelinge Communicatie
- Ondernemerschap
- Samenwerken
- Sensitiviteit