REYNAARDE TALENTONTWIKKELING
030 - 60 627 11
INFO@REYNAARDE.NL
Workshop Klantgedrevenheid
Weet wat de klant beweegt
Beschrijving
Wie kent niet het beeld van de oma die geholpen wordt met oversteken, terwijl ze dat helemaal niet wil. Er is vooraf niet afgestemd hoe deze oma geholpen wil worden. Ze wordt met alle goede bedoelingen naar de overkant van de weg gebracht. Klantgerichtheid op en top. Klantgedreven allerminst.
Programma
Doel van de workshop klantgedrevenheid:
- De deelnemer leert systematisch de wensen en behoefte van de klant te verkennen en het eigen aanbod hierop af te stemmen.
Effectief gedrag:
In de workshop gaan we interactief aan de slag met het volgende gedrag van de competentie Klantgerichtheid:
- Systematisch op zoek gaan naar de wensen van de klant.
- Zoekt naar wat de klant drijft, en wat hem beweegt.
- Controleert of de vraag en behoefte van de klant goed begrepen zijn.
De workshop heeft een krachtige en innovatieve formule waarbij deelnemers worden uitgenodigd, vriendelijk geprikkeld en geïnspireerd om op een actieve manier te leren.
De trainers
De trainers gebruiken effectieve methoden uit het improvisatietheater. Deze methoden laat de deelnemers ervaren wat het effect van het eigen gedrag is.
Herkenbare situaties
Acteurs spelen herkenbare en lastige praktijksituaties na. De deelnemers kunnen het verloop beïnvloeden door regieaanwijzingen te geven aan de acteurs of door de rol van een acteur over te nemen en zelf te gaan spelen.
Praktische informatie
Duur:
- 1 dagdeel
Kosten: Klik op tarieven voor:
- Persoonlijke begeleiding
- Kleine groepen
- Workshop
- Training
- Competentietheater
Contact en aanmelden
De workshop Klantgerichtheid kunnen we ook aanbieden als cursus of als coaching en individulele begleiding.
Gerelateerde thema's zijn: klantvriendelijkheid, klantgerichtheid, retentie en het behouden van klanten, vragen stellen, presenteren, impact, durf, netwerken.
Meer informatie, een vrijblijvende offerte of een andere vraag? Vul ons contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op!
Menu
- Taakgericht leidinggeven workshop, aansturen en voortgang
- Intake-workshop
- Acquisitie
- Coachend Leidinggeven
- Conflictmanagement
- Creatieve acquisitie
- Delegeren
- Klantgedrevenheid
- Klantgerichtheid
- Leidinggeven aan resultaatgerichtheid
- Leidinggeven aan teams
- Mondelinge Communicatie
- Ondernemerschap
- Samenwerken
- Sensitiviteit